NOVO! Spletni tečaj – Naravoslovje v vrtcu in 1. triadi: 19 vsebin z brezplačnim predogledom treh video vsebin!
Kar morate vedeti o naših spletnih seminarjev:
Statistika izvedb webinarjev:
Število izvedb
Število udeležencev
Načrtovani BREZPLAČNI spletni seminarji, ki se jih lahko udeležite:
Številske predstave se oblikujejo od 3. leta naprej in v 1. triadi. Te osnovne številske predstave so temelj za učno uspešnost pri matematiki in precej predmetih, ki so povezani z matematiko.
Numicon je namenjen otrokom oz. učencem starim od približno 3 do 10 let za veččutno učenje matematike – predvsem spoznavanje števil in povezav med njimi, osnovnih računskih operacij in vzorcev. Numicon elementi dajo konkretnost pri spoznavanju matematike in ravno to otroci v tem obdobju potrebujejo.
Kaj boste spoznali na tem webinarju:
- Kateri so osnovni elementi Numicona in zakaj jih uporabljamo.
- Kako otroci začnejo z učenjem?
- Seštevanje, odštevanje, prehod preko desetice.
- Množenje in deljenje z Numiconom.
- Izkušnja uporabe Numicona v vrtcu.
- Izkušnja uporabe Numicona v 1. triadi OŠ.

Webinar izvaja Danilo Kozoderc
Osem let izvaja delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše. Numicon preizkuša pri svojih otrokih. Dve leti vodi v vrtcu dejavnost Brihtna glavca, kjer se otroci srečujejo z matematiko (Numicon), naravoslovjem in robotiko. Dela pa tudi s skupino otrok 1. triade, ki gradijo številske temelje s pomočjo Numicona.
Kaj lahko pričakujem pri uporabi Numicona?
Dve leti je naša hči s pridom uporabljala Numicon, ki ji je zelo olajšal računanje. Nato smo ga prodali dalje. Toplo ga priporočam za vse otroke, ki imajo slabše številske predstave.
Alenka Brilej, mama
Sama Numicon uporabljam. In to zelo intenzivno. V razredu sploh, prav je pa prišel tudi na daljavo. Trenutno poučujem v tretjem razredu in še enkrat lahko iz prakse potrdim, da je to eden najboljših pripomočkov za poučevanje matematike v prvem triletju osnovne šole. Tako za oblikovanje številskih predstav kot tudi za računanje. Odlično se obnese pri osvajanju računanja s prehodom čez desetiško enoto, enkraten je pri učenju poštevanke, številskih izrazih in podobno.
Katja Čadež, učiteljica v 1. triadi
na OŠ Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem
Pretekli BREZPLAČNI spletni seminarji:
Predodžbe o brojevima formiraju se od 3. godine i dalje te u prve tri godine školovanja. Ove osnovne predodžbe o brojevima temelj su za uspješnost učenja matematike i dobrim dijelom u predmetima koji su povezani s matematikom.
Ali… koji je primjereni alat za izgradnju temelja matematike u tako ranom razdoblju života?
Numicon je namijenjen djeci, odn. učenicima starim približno od 3 do 10 godina za više osjetilno učenje matematike – ponajprije spoznavanje brojeva i veza između njih, osnovnih računskih operacija i uzoraka. Numicon elementi daju konkretnost kod upoznavanja matematike i to je upravo ono što je djeci potrebno u ovom razdoblju.
Što ćete naučiti o ovom webinaru:
- Koji su osnovni elementi Numicona i zašto ih koristimo.
- Kako djeca počinju učiti?
- Zbrajanje, oduzimanje, prijelaz preko deset.
- Množenje i dijeljenje pomoću Numicona.
- Iskustvo korištenja Numicona u vrtiću.
- Iskustvo korištenja Numicona u 1. trijadi osnovne škole

Webinar vodi Danilo Kozoderc
Danilo več 8 godina upotrebljava Numicon i izvodi seminare za učitelje i roditelje. Isto tako vodi grupo školske dece i grupo dece iz vrtiča. U Plavoj radionici več 10 godina razvija i provodi radionice za deco sa područja nauke, tehnologije i matematike. Učenje kroz rad njegov je temeljni fokus. Ove godine održao je više od 10 webinara o upotrebi Numicona i STEM poučavanju za slovenačke , hrvatske i srpske sudionike.
Što mogu očekivati kod korištenja Numicona?
Koristim Numicon. I to jako intenzivno. U razredu općenito, a dobro je došao i u nastavi na daljinu. Trenutno poučavam u trećem razredu i još jednom iz prakse mogu potvrditi da je to jedno od najboljih pomagala za poučavanje matematike u trećem razredu osnovne škole. Kako za oblikovanje predodžbi o brojevima, tako i za računanje. Odličnim se pokazao kod usvajanja računanja s prelaskom na dekadsku jedinicu, a jedinstven je kod učenja tablice množenja, brojčanih izraza i slično.
Katja Čadež, učiteljica u prva tri razreda u OŠ Davorina Jenka, Cerklje na Gorenjskem
Načrtovani PLAČLJIVI spletni seminarji, ki se jih lahko udeležite:
… trenutno ni načrtovanih seminarjev.
Pretekli PLAČLJIVI spletni seminarji:
Kaj to sploh je naravoslovje v vrtcu ??
…v spodnjem videu ⬇️⬇️⬇️
Ko stojim pred otroki, da jim predstavim nek poskus, sem vedno poln energije. Otroška radovednost podžge to energijo in potem njihov odziv prižge tisto drobno čarovnijo. In to je bistvo naravoslovja za otroke: spodbujanje radovednosti, ustvarjanje čarovnije in še tretja stvar razvoj naravoslovnega razmišljanja.
Vse to bomo predstavili na webinarju, ki bo 22. septembra od 14 do 16h. Predstavili bomo 15 do 20 dejavnosti / poskusov, ki jih lahko naredimo z lahko dostopnimi in poceni materiali in to s področij:
- kemije
- gibanja
- elektrike
- toplote
- zvoka
- in tudi robotike oz. programiranja
Cena webinarja je 28 EUR. Cena vključuje DDV.

Webinar izvaja Danilo Kozoderc
Osem let izvaja delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše. Dve leti vodi v vrtcu dejavnost Brihtna glavca, kjer se otroci srečujejo z matematiko, naravoslovjem in robotiko. Dela pa tudi z večimi skupinami otrok 1. triade na področju naravoslovja.
Kaj pravijo udeleženci?
Hvala za včerajšnje popoldne. Običajno se na naravoslovne seminarje ne prijavljam prav z veseljem, saj, kot sem že omenila, sem bolj ‘družboslovni človek’ in mi je neprijetno, če so mi neke stvari preveč tuje (fizika, kemija, elektrotehnika). Določene stvari bi si morala zapomniti že iz osnovne šole, pa si jih nisem. V času kasnejšega šolanja pa smo imeli naravoslovne predmete le v prvem in drugem letniku srednje vzgojiteljske šole. Tu se pokaže, kako pomembno je, da te kdo zgodaj navduši za področje in da v osnovni šoli dobiš dobre osnove. Jaz jih nimam.
Anja Loboda Čampelj, Vrtec Viški gaj, Ljubljana
Končno sem se odločila, da nekaj naredim (zase in za druge J) tudi na tem področju in, to je bil razlog, da sem se prijavila na izobraževanje. Ob zanimivih interpretacijah sem dobila kar nekaj idej za delo v skupini. Hvala.
Povezave in izkušnje bom vsekakor delila s kolegicami in kolegi ter s takimi in podobnimi izobraževanji nadaljevala tudi v prihodnje.
Comments are closed.