Ko stojim pred otroki, da jim predstavim nek poskus, sem vedno poln energije. Otroška radovednost podžge to energijo in potem njihov odziv prižge tisto drobno čarovnijo. In to je bistvo naravoslovja za otroke:
- spodbujanje radovednosti,
- ustvarjanje čarovnije in še tretja stvar
- razvoj naravoslovnega razmišljanja.
Vse to bomo predstavili na webinarju, ki bo 22. septembra od 14 do 16h. Predstavili bomo 15 do 20 dejavnosti / poskusov, ki jih lahko naredimo z lahko dostopnimi in poceni materiali in to s področij:
- kemije
- gibanja
- elektrike
- toplote
- zvoka
- in tudi robotike oz. programiranja
Za marsikoga zahteva uvajanje naravoslovje ter pripravljanje poskusov in dejavnosti za otroke kar nekaj poguma. Morda ima kdo slabo izkušnje iz šola ali fakultete. Naravoslovje je lahko tudi zelo zatezano in ne vzbuja nobenega veselja. Takšnega naravoslovja se seveda ne moremo iti z otroki v vrtcu in prvi triadi.
Ti otroci potrebujejo navdihujočo, zanimivo, morda celo zabavno izkušnjo. To pa lahko ustvarimo tudi , ča fizika in kemija nista bila naša najljubša predmeta. Lahko jo ustvarimo celo, če smo ta dva predmeta v srednji šoli sovražili. Stopiti pa moramo iz te cone udobja. In pri tem vam želimo pomagati ter povrniti občutek, da so naravoslovni poskusi lahko zabavni navdihujoči in omogočajo učenje.
Cena webinarja je 28 EUR. Cena vključuje DDV.
Webinar izvaja Danilo Kozoderc
Osem let izvaja delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše. Dve leti vodi v vrtcu dejavnost Brihtna glavca, kjer se otroci srečujejo z matematiko, naravoslovjem in robotiko. Dela pa tudi z večimi skupinami otrok 1. triade na področju naravoslovja.
Kaj pravijo udeleženci?
Hvala za včerajšnje popoldne. Običajno se na naravoslovne seminarje ne prijavljam prav z veseljem, saj, kot sem že omenila, sem bolj ‘družboslovni človek’ in mi je neprijetno, če so mi neke stvari preveč tuje (fizika, kemija, elektrotehnika). Določene stvari bi si morala zapomniti že iz osnovne šole, pa si jih nisem. V času kasnejšega šolanja pa smo imeli naravoslovne predmete le v prvem in drugem letniku srednje vzgojiteljske šole. Tu se pokaže, kako pomembno je, da te kdo zgodaj navduši za področje in da v osnovni šoli dobiš dobre osnove. Jaz jih nimam.
Anja Loboda Čampelj, Vrtec Viški gaj, Ljubljana
Končno sem se odločila, da nekaj naredim (zase in za druge J) tudi na tem področju in, to je bil razlog, da sem se prijavila na izobraževanje. Ob zanimivih interpretacijah sem dobila kar nekaj idej za delo v skupini. Hvala.
Povezave in izkušnje bom vsekakor delila s kolegicami in kolegi ter s takimi in podobnimi izobraževanji nadaljevala tudi v prihodnje.
Najlepša hvala za delitev zanimivih in preprostih idej! V vrtcu se bomo zagotovo zabavali ob teh poskusih.
Maja Klančič Ivančič
hvala vam za dobro, konkretno predstavljene dejavnosti. Hvala vam in vam želim veliko zadovoljnih slušateljev, ter še veliko takih predavanj.
Barbara Barbič, Vrtec pri OŠ Dušana Muniha Most na Soči
Zahvaljujem se Vam za ta seminar, bil mi je v pomoč za nove ideje v prihodnje. Pa tudi veliko novega znanja sem dobila.
Iris Vodopivec
hvala za super webinar 🙂
Katja Karba, Vrtec Studenci Maribor
Comments are closed.