•Vsakega otroka pri vsaki starosti lahko učimo karkoli, če le to počnemo na njemu primeren način. Bruner
To seveda velja tudi za matematiko v vrtcu. K zgornjemu citatu pa lahko še dodamo, da je to mogoče, če temu učenju namenimo dovolj časa in se učenja lotimo sistematično.
Ko sem imel webinar s tem naslovom za kolektiv Vrtca Gornja Radgona, sem udeležence vprašal, koliko časa bodo letos namenili za božično-novoletna okraševanja v vrtcu in posameznih igralnicah. Odgovor je bil, da kar precej. Kaj če bi toliko časa namenili tudi matematiki in ustvarjanju matematično bogatega okolja v igralnici in vrtcu kot celoti?
Kaj torej zanima vzgojiteljice
- Čim več prakričnega znanja.
- Primeri uporabe didaktičnih sredstev.
- Rada bi, da nam predstavite nove in inovativne stvari (didaktični material) za uporabo pri matematiki v vrtcu.
- Zavestno vključevanje matematike v medpredmetno povezovanje in inovativni praktični primeri z vključevanjem multimedije.
Triurni webinar smo zastavili kot kombinacijo nekaj teoretičnih izkušenj in veliko prektičnih primerov dela s konkretnim didaktičnimi materialo. Nekaj od njih je novejših, nekaj je starejših. Nekatere lahko preprosto naredimo sami, nekatere pa malo zežje in jih po navadi kupimo.
Vsebinski sklopi webinarja
- Spontano ali sistematično
- Cilji pri uvajanju matematike v vrtec
- Razvrščanje in urejanje
- Od razvrščanja k štetju
- Štetje, aritmetika in algebra, različne predstavitve števil
- Razvoj matematičnega jezika
- Matematično razmišljanje pri otroku
- Ustvarjanje bogatega številskega okolje
- Elementi Montessori pedagogike na področju matematike.
- Matematika in gibanje
- Mezlične predstavitve števil
- Cuisenairjeve plačke
- Številski didaktični sistem Numicon
- Magformers – liki, telesa in prostorske predstave.
Prijava
Webinar bo 29. novembra od 14 do 17h
Cena webinarja je 46 EUR (DDV vključen v ceno
Kaj je bilo všeč udeležencem predhodnih webinarjev?
- Različni načini uporabe iger in igrač.
- Obnovitev znanja iz podrocja matematike in konkretne dejavnosti.
- Praktični primeri.
- Osvežitev matematičnih aktivnosti.
- Sprehod po ciljih in povezava z dejavnostmi. S pomočjo ciljev in njihovo razlago sem si napisala nekaj dejavnosti in jih tudi že izvajala v skupini.
- Delo po skupinah in nato poročanje primerov dejavnosti.
- Predstavitev uporabe različnega didaktičnega materiala.
Comments are closed.